Behringer S32 クイックスタートガイド

タイプ
クイックスタートガイド

Behringer S32 は、複雑な配線や設置が不要になるデジタル・スネークです。AES50 SuperMAC テクノロジーを採用しており、X32 コンソールとの連携を強化し、信頼性の高いオーディオ信号の送信を可能にします。

32 基の MIDAS 設計マイク/ ライン入力 XLR を備え、48V ファンタム電源の供給にも対応しています。また、16 基の XLR 出力、2 基の AES/EBU 出力、2 基の ADAT 出力、1 基の P-16 Ultranet 出力、1 基の MIDI 入出力端子を装備しています。

また、Behringer S32 は、USB ポートを介してファームウェアの更新が可能です。堅牢な金属製の筐体を採用し、ツアーでの使用にも耐える耐久性を備えています。

Behringer S32 は、ライブ・サウンド、レコーディング、ブ

Behringer S32 は、複雑な配線や設置が不要になるデジタル・スネークです。AES50 SuperMAC テクノロジーを採用しており、X32 コンソールとの連携を強化し、信頼性の高いオーディオ信号の送信を可能にします。

32 基の MIDAS 設計マイク/ ライン入力 XLR を備え、48V ファンタム電源の供給にも対応しています。また、16 基の XLR 出力、2 基の AES/EBU 出力、2 基の ADAT 出力、1 基の P-16 Ultranet 出力、1 基の MIDI 入出力端子を装備しています。

また、Behringer S32 は、USB ポートを介してファームウェアの更新が可能です。堅牢な金属製の筐体を採用し、ツアーでの使用にも耐える耐久性を備えています。

Behringer S32 は、ライブ・サウンド、レコーディング、ブ

DIGITAL SNAKE S32
32 MIDAS 16
KLARK TEKNIK SuperMac AES50
I/O
2 3DIGITAL SNAKE S32
¼" TS
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
MUSIC Group
MIDAS KLARK TEKNIK LAB GRUPPEN
LAKE TANNOY TURBOSOUND TC ELECTRONIC
TC HELICON BEHRINGER BUGERA DDA
MUSIC Group IP Ltd.
© MUSIC Group IP Ltd. 2016
MUSIC Group
music-group.com/warranty
4 5DIGITAL SNAKE S32
DIGITAL SNAKE S32
1:
F1320D active monitor
B215D active speaker B1800D PRO
DI Box
GTX30
XM8500
Keyboard
P16-D
P16-M
FCA1616 interface
FCB1010 MIDI pedal
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6
X32
S32 S32
X32 S32 AES50
CAT-5e
100 330 feet
6 7DIGITAL SNAKE S32
DIGITAL SNAKE S32
1:
OUT 17-24
IN 33-48
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6
X32
IN 1-32
OUT 1-16
S32 S16X32 2 S32
Note: The signals on both units
arefully de ned on the X32’s
‘Routing/AES50 Output’ page.
S32 on stage
AES50-A
AES50-A
X32 at Side-stage
X32 at Front-of-House
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6
X32
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6
X32
CAT-5e
S32 with S16 and console: S32 Digital Stage Box
from stage
A AS32B A S16 -2- (Out 17-24) B
1-8 1-8 Local In 1-8 1-8 1-8 Local In 1-8 1-8
9-16
9-16 Local In 9-16 9-16 9-16 Local In 9-16 9-16
17-24
17-24 Local In 17-24 17-24 17-24 17-24
25-32
25-32 Local In 25-32 25-32 25-32 25-32
33-40
33-40 33-40 33-40 33-40
41-48
41-48 41-48 41-48 41-48
TX RX TX RX
Mixing Console FOH
(clock master)
RX
S32 TX RX S32 TX
to stage
A AS32B A S16 -2- (Out 17-24) B
1-8 1-8 XLR OUT 1-8 1-8 1-8 1-8
9-16
9-16 XLR OUT 9-16 9-16 9-16 9-16
17-24
17-24 ADAT OUT 17-24 17-24 17-24 XLR OUT 1-8 17-24
25-32
25-32 ADAT OUT 25-32 25-32 25-32 ADAT OUT 25-32 25-32
33-40
33-40 P16 OUT 1-8 33-40 33-40 P16 OUT 1-8 33-40
41-48
41-48 P16 OUT 9-16 41-48 41-48 P16 OUT 9-16 41-48
S32 with two consoles: S32 Digital Stage Box
from stage
A AS32B A
to FOH
1-8
1-8 Local In 1-8 1-8 1-8
9-16
9-16 Local In 9-16 9-16 9-16
17-24
17-24 Local In 17-24 17-24 17-24
25-32
25-32 Local In 25-32 25-32 25-32
33-40
33-40 33-40 33-40
41-48
41-48 41-48 41-48
RX TX RX TX
Mixing Console FOH
(clock master)
Mixing Console Stage
(sync slave)
TX RX
S32 TX RX
to stage
A AS32B A
1-8 1-8 XLR OUT 1-8 Local In 1-8 1-8 1-8
9-16
9-16 XLR OUT 9-16 Local In 9-16 9-16 9-16
17-24
17-24 ADAT OUT 17-24 Local In 17-24 17-24 17-24
25-32
25-32 ADAT OUT 25-32 Local In 25-32 25-32 25-32
33-40
33-40 P16 OUT 1-8 33-40 33-40
41-48
41-48 P16 OUT 9-16 41-48 41-48
8 9DIGITAL SNAKE S32
(2)(1) (3) (4)
(5)
(9)
(7)
(10) (12)
(8) (11)
(6)
(1) 48V
LED
(2) MIDAS XLR
(3) MUTE ALL PA
XLR 1-32
LED
(4) AES50 SYNC LED AES50
AES50
AES50
(5) XLR 1-16 AES50 A
1-16 XLR
(6) POWER
(7) USB USB B
PC
(8) AES50 A
BNeutrik etherCON
Cat-5e
Ethernet
SuperMAC
AES50
A
B
(9) ULTRANET 16 AES50
33-48 CAT5
BEHRINGER P16
(10) ADAT OUT ADAT AES50
17-32
(11) AES/EB AES50 13/14
15/16
(12) MIDI IN/OUT MIDI
5 MIDI
X32 MIDI
2:
DIGITAL SNAKE S32
1110 DIGITAL SNAKE S32
DIGITAL SNAKE S32 Output Con guration
S32 Output Signals
Outputs >
mixer:
44.1/48 kHz clock sync
Analog
XLR out 1-16
AES/EBU
(AES 3)
ADAT OUT
(Toslink)
P-16 Ultranet
Personal Monitoring
with Turbosound
iQcontrol
connected to S32 port A AES50 port A = AES50-A, ch01-ch16
= AES50-A
ch13-ch14
ch15-ch16
= AES50-A
ch17-ch24
ch25-ch32
= AES50-A ch33-ch48
Processing
A/D-D/A conversion
(Cirrus Logic A/D CS5368, D/A CS4385)
24-bit @ 44.1 / 48 kHz,
114 dB dynamic range
Networked I/O latency
(stagebox in > console processing* > stagebox out)
1.1 ms
Connectors
Programmable mic preamps, designed by MIDAS, balanced XLR 32
Line outputs, balanced XLR 16
AES/EBU outputs (AES3 XLR) 2
AES50 ports, SuperMAC networking, NEUTRIK etherCON 2
ULTRANET output, RJ45 (no power supplied) 1
MIDI inputs / outputs 1/1
ADAT outputs, Toslink 2
USB port for system updates, type B 1
Mic Input Characteristics
Preamp design MIDAS
Input impedance XLR, unbal. / bal. 5 kΩ / 10 kΩ
Non clip maximum input level, XLR +23 dBu
THD + noise, 20 dB gain, 0 dBu out < 0.008% (< 0.006% A-weighted)
Phantom power, switchable per input 48 V
Equivalent input noise level, XLR (input shorted) -128 dBu
CMRR, XLR, @ 20 dB gain (typical) > 70 dB
Input/Output Characteristics
Frequency range, @ 48 kHz sample rate, 0 dB to -1 dB 10 Hz - 22 kHz
Dynamic range, analog mic in to analog out (typical) 104 dB
A/D dynamic range, mic preamp and converter (typical) 106 dB
D/A dynamic range, converter and output 106 dB
Cross talk rejection @ 1 kHz, adjacent channels 100 dB
Output Characteristics
Output level, XLR, nom./max. +4 dBu / +21 dBu
Output impedance, XLR, unbal. / bal. 75 Ω / 75 Ω
Residual noise level, XLR -83 dBu (-85 dBu, A-weighted)
Digital In/Out
AES50 SuperMAC networking @ 48 or 44.1 kHz, 24-bit PCM 2 x 48 channels, bidirectional
AES50 SuperMAC cable length, CAT5e shielded** up to 100 m
ULTRANET networking @ 48 or 44.1 kHz, 22-bit PCM 1 x 16 channels, unidirectional
ULTRANET cable length, CAT5 shielded up to 75 m
ADAT output @ 48 or 44.1 kHz, 24-bit PCM 2 x 8 channels, unidirectional
Toslink optical, cable length 5 m, typical
AES/EBU output @ 48 or 44.1 kHz, 24-bit PCM 2 x 2 channels, unidirectional
XLR, 110 Ω balanced, cable length 5 m, typical
Power
Switch-mode autorange power supply 100-240 V (50/60 Hz)
Power consumption 55 W
Physical
Standard operating temperature range 5°C to 40°C (41°F to 104°F)
Dimensions 483 x 242 x 138 mm (19 x 9.5 x 5.4")
Weight 5.6 kg (12.4 lbs)
*includes all channel and bus processing, excluding insert e ects
**KLARK TEKNIK NCAT5E-50M recommended
NOTE: Please verify that your speci c AES50 connections provide stable operation prior to using the products in a live performance or recording situation. The maximum distance for
AES50 CAT5 connections is 100 m / 330 ft. Please consider using shorter connections where possible for gaining safety margin. Combining 2 or more cables with extension connectors
can reduce the reliability and maximum distance between AES50 products. Unshielded (UTP) cable may work well for many applications, but entails an additional risk for ESD issues.
We guarantee, that all our products will perform as speci ed with 50 m of KLARK TEKNIK NCAT5E-50M, and we recommend using cable of similar quality, only. KLARK TEKNIK also
o ers the very cost-e ective DN9610 AES50 Repeater or DN9620 AES50 Extender for situations where extremely long cable runs are required.
1312 DIGITAL SNAKE S32
1.
230 V 120 V
2
2. MUSIC Group
behringer.com
Support
MUSICGroup
behringer. com Support
OnlineSupport
behringer.com
3.
Dedicate Your Life to Music
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Behringer S32 クイックスタートガイド

タイプ
クイックスタートガイド

Behringer S32 は、複雑な配線や設置が不要になるデジタル・スネークです。AES50 SuperMAC テクノロジーを採用しており、X32 コンソールとの連携を強化し、信頼性の高いオーディオ信号の送信を可能にします。

32 基の MIDAS 設計マイク/ ライン入力 XLR を備え、48V ファンタム電源の供給にも対応しています。また、16 基の XLR 出力、2 基の AES/EBU 出力、2 基の ADAT 出力、1 基の P-16 Ultranet 出力、1 基の MIDI 入出力端子を装備しています。

また、Behringer S32 は、USB ポートを介してファームウェアの更新が可能です。堅牢な金属製の筐体を採用し、ツアーでの使用にも耐える耐久性を備えています。

Behringer S32 は、ライブ・サウンド、レコーディング、ブ